Kouvolan sateisessa säässä kisattiin tänään tavoitteena saada tulos kakkosluokasta. Tavoite saavutettiin ja kokonaisuuteen saan olla tyytyväinen. Boa teki tämänhetkisen koulutustasonsa mukaisen suorituksen, muutamia pikkuvirheitä sattui, lopuista pistemenetyksistä voin sitten syyttää itseäni

Jälki meni mun mielestä hyvin, olin tyytyväinen vaikka eka esine jäi peltoon ja sinne siis myös se mahdollinen 10 pistettä.

Tottiksessa olin Boaan tyytyväinen, suurin pistemenetys tuli hyppynoudosta, heitin kapulan huonosti ja vinoon, enkä siis korjannut sitä, vaikka oisin saanut. Boa ei hypännyt kumpaankaan suuntaan. Vinoestenoudossa eka heitto meni vinoon, toinen heitto osui esteeseen ja kolmannella heitolla vasta yli, jolloin Boa oli niin ylivirittynyt, että alkoi haukkumaan mun vierellä. Nouto muuten ok, mutta pureskeli hieman kapulaa. Tottiksesta 78 pistettä.

Puruissa Boa kiersi hienosti neljä piiloa, tuli piilolle hyvin. Hieman haukku katkesi kun tulin itse piilolle. Muuten otteet, irrotukset ja vartioinnit meni loistavasti, mutta Timppa pamputteli Boaa sen verran, että vietti nousi, josta johtuen hallinta hieman petti  Kunhan saan videot tänne, niin siellähän se näkyy..sinänsä kovin positiivinen virhe, että Boa teki viettiä itselleen sivukuljetuksissa ja lopussa myös kuljetuksen jälkeen. Vietti on hyvästä! on se vaan käärme tuo koira! mä tykkään sen asenteesta maalimiestä kohtaan, mitä enemmän maalimies vaatii ja kuormittaa sen enemmän se antaa itsestään. Puruista siis pikku-popsi sai 93 pistettä. Vietillisesti se oli mun mielestä jopa parempi kuin ykkösen kokeessa..

Nyt pidetään pari viikkoa taukoa ja jatketaan treenejä siitä mihin ollaan jääty..tämän kauden tavoitteet tuli täytettyä jo vähän enemmänkin mitä uskalsin toivoa, mutta olen vaan tyytyväinen. Alunperin ajattelin, että kunhan saan BH:n tehtyä, mutta tästä on hyvä jatkaa. Kiitos Timppa ja kiitokset meidän treeniryhmälle! kivassa ja taitavassa porukassa on ihanaa olla mukana! Lisäksi kiitos avusta ja neuvoista Karumon Jarmolle, joka on myös tehnyt Boalle puruja ja auttanut jäljellä

toivottavasti saan videot tänne mahdollisimman pian..ei oikein löydy sopivaa johtoa, jolla siirtää ne kamerasta...