Eilen meillä oli 5s kerta Oreniuksen Juhan valmennusryhmässä. Rata oli taas kerran erittäin haastava mulle itselle ohjauksen kannalta, paljon kohtia,jossa todellakin sai juosta, jotta ehti johonkin tiettyyn paikkaan ennen koiraa. Anni teki joka toistolla erittäin hyviä suorituksia ja loppujen lopuksi olin ihan tyytyväinen omaankin ohjaamiseen. Agilityssä tulee kyllä hyvä mieli kun onnistuu ja kouluttajalta saa hyvää palautetta. Maanaintain jäljiltä mulla oli vielä jalatkin ihan kipeinä ja eilisen agilitytreenin aikana tuli taas tunne, että agility on kyllä todella urheilua. Täytyy nyt hankkia se kilpailulisenssi ja ilmoittaa Anni taas kisoihin.

Boa pääsi taas lyhyehkön tauon jälkeen puruihin sunnuntaina. Teimme vietinvaihtoja, niin että mulla oli apuohjaaja, joka piti koiraa. Boa haukkui pääosin erittäin hyvin, sillä on hyvät ja puhtaat viettialueet, otteet oli hyvät ja iskut hyvät. Lisäksi hallinta oli hyvällä mallilla, siitä kiittäminen varmaankin meidän hallintatreenejä! Pari kertaa käskin Boan haukusta sivulle ja sehän toimi ekalla käskyllä. Mun Boa on vaan niin hyvä tyttö

Tänään taas Boalle purut...mukaan pitäisi saada vitospiilo, jotta voisi alkaa opettamaan sen kiertämistä treenien yhteydessä...